Öğrencilerimiz bu hafta doğanın rengini, sağlıklı yaşamın enerjisini ve hareketin mutluluğunu bir arada yaşadı. 🍏🥒🥝
Birbirinden sağlıklı atıştırmalıklarla enerji depolayan çocuklarımız; spor etkinlikleri, eğlenceli oyunlar ve hareket dolu aktivitelerle keyifli anlar geçirdi. 🏃♀️⚽🌱Yeşilin huzurunu, sağlıklı beslenmenin gücünü ve aktif yaşamın önemini hep birlikte keşfettiğimiz dopdolu bir haftayı geride bıraktık. Sağlıklı nesiller için hareket etmeye, üretmeye ve gülümsemeye devam ediyoruz!







