Okulumuz ilkokul bölümü rehber öğretmeni A.Büşra Taş tarafından velilerimize yönelik “Dijital Bağımlılık” konulu bilgilendirici bir sunum gerçekleştirildi. Sunumda; çocuklarda ekran süresi yönetimi, güvenli internet kullanımı, dijital içeriklerin etkileri ve teknoloji kullanımında sağlıklı sınırlar oluşturmanın önemi ele alındı. Velilerimizin yoğun ilgisiyle gerçekleşen bu değerli çalışmada emeği geçen rehber öğretmenimize teşekkür ediyor, çocuklarımızın sağlıklı gelişimi için okul-aile iş birliğini güçlendirmeye devam ediyoruz.


